niedziela, 7 grudnia 2014

Christmas is coming!

Witajcie kochani! Pierwszy tydzień grudnia już za nami. Grudzień dla mnie to najlepszy miesiąc roku. Chodzimy tylko do szkoły przez 3 tygodnie (zostały jeszcze 2 tygodnie) i święta potem Nowy rok!
Pewnie większość z Was miała w klasie Mikołajki. U mnie w tym roku w klasie nie losowaliśmy osób i kupowaliśmy im prezenty ale zamiast tego wybraliśmy się całą klasą na pizze. Pewnie większość by miała problem z prezentem. Czy się komuś spodoba czy może jednak nie? Za 30 zł (bo po taką kwotę byśmy mieli na prezenty) można kupić ładny i trafiony prezent ale raczej większość z nas by nie wiedziała jednak co kupić. Nowa klasa, więc nie znamy się tak dobrze, żeby wiedzieć co ktoś lubi a co nie. Nie wiem jak Wam ale mnie udzielił się już świąteczny nastrój. W telewizji lecą świąteczne reklamy a w sklepach pełno kolorowych świątecznych ozdób. Brakuje tylko śniegu! 

                 
 To tyle w dzisiejszym poście:c Papa ;*;*
 Też już czujecie święta? Jak spędziliście Mikołajki klasowe? 

12 komentarzy:

  1. juz nie mogę się doczekać świąt!!! :)


    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie nie mogę się doczekać świąt !! ;)
    śliczne inspiracje.
    zapraszam wolnej chwili do mnie .
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. great post, love the christmas inspiration :)
    great blog girl, very inspiring. check out my blog too.
    maybe we can inspire eachother?or follow, let me know and I will follow you back :)

    www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post !:)
    Mi osobiście urok świąt odebrało trochę to, że jeszcze nie ma śniegu :c
    Ale gdy popatrzę trochę na świąteczne reklamy czy wystawy w sklepach to już jest mi tak jakoś duchowo cieplej haha:)
    Wesołych! ♥
    zycienakoturnach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie przygotowany post :) Uwielbiam święta.

    Blog dodaję do obserwowanych.
    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Wigilia już dzisiaj a śniegu jak nie było tak nie ma :(
    Obserwuję :) Wesołych świąt życzę :*
    http://autre-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety Świąt nie czuje :(
    Genialnie dobrałaś zdjęcia :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Ciekawy blog , obserwuję , dziękuję za miły komentarz u mnie .
    zapraszam na nowego posta : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne zdjecia, oby 2015 byl cudowny!
    [poza tym swietny masz blog, chetnie zaobserwuje i będę wpadała częściej, pozdrawiam Cię serdecznie!
    Dorey - mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. My na mikołajki klasowe poszliśmy do kina:)

    co powiesz na wspólną obs?:)
    nomadiccabbage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń