poniedziałek, 10 listopada 2014

SCHOOL TIME TAG

Witajcie! W dzisiejszym poście będzie school time tag czyli kilka pytań dotyczących szkoły lub rzeczy powiązane ze szkołą. 


1. O której wstajesz do szkoły?
To zależy na którą mam ale raczej 6.30
2. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Staram się utrzymywać dobre oceny z wszystkich przedmiotów ale najłatwiej mi idzie z niemieckim. c:
3. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam małą "grupkę" w której dobrze się czuje i ona mi wystarcza:)
4. Plecak czy torba?
Plecak jest wygodniejszy i zazwyczaj chodzę z plecakiem ale w torbie też się zdarza c:
5. Malujesz się do szkoły?
Niee 
6. Do szkoły spodnie, sukienki czy spódnice? 
Zazwyczaj spodnie :)
7. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Tak, zawsze mam zegarek i bransoletki :)
8. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Tak, co roku mam i w tym roku też postaram się mieć:)
9. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak, zawsze muszę coś zjeść. 
10. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie?
Chyba najgorzej z chemią...
11. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi czy samochodem?
Samochodem :)
12. Zmieniasz buty w szkole?
Tak. Niestety sprawdzają :c
13. Czy lubisz ćwiczyć na w-f w szkole?
Nie zbyt xd
14. Czy macie w szkole mundurki ?
Nie, na szczęście nie mamy:*
15. Czy macie w szkole szafki ?
                                    Niestety nie. 





8 komentarzy:

  1. Ja do szkoły wstaję o 7.00 bo do szkoły mam 4 minuty.Mam 22 przedmioty bo jestem w klasie ekonomicznej,nie mamy mundurków,nie sprawdzają butów wiec nie zmieniamy,mamy szatnie,nie ma dnia w tygodniu kiedy bym nie miała sprawdzianu-niestety nie ma litości i zawsze coś jest.Na w-f uwielbiam ćwiczyć,i zawsze noszę spódnice do szkoły-kocham je ♥♥
    Pozdrawiam zapraszam do mnie : http://arbuzowamieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wstaję o 6, a mam na 8:)
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Świetny blog, szczerze jestem pierwszy raz, ale z chęcią będę wpadać częściej.
    Bardzo fajny pomysł na tag!

    Może obs za obs? Odpisz u mnie :)
    Zapraszam :)

    http://ola-olla1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny tag;)
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. CIekawy tag :) obserwujemy? jak jesteś za to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja niestety już o 7 na autobus ... :* zapraszam do sb byłoby mi miło gdybyś skomentowała ostatniego posta, bardzo mi na tym zależy :) pozdrawiam

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń